Sinterklaasavond 25 nov.

Op 25 november is het kinderfeest hier in de Hoogt, dan komt de Sint en zijn Pieten. We verzamelen om 15.30 uur bij de muziektent van “Juliana” en gaan dan eerst een rondrit maken door Uitwijk. Daarna gaan we naar “de Hoogt” waar het feest om 16.00 uur begint. Alle kinderen van harte welkom. Wel…

Woningbouw

Op de bewonersavond hebben we uitvoerig gebrainstormd over woningbouw in onze dorpen. De uitkomsten van deze sessie hebben wij inmiddels gepresenteerd aan wethouder Tanis en zijn medestrijders. Hij stelde ons voor een sessie op het gemeentehuis te houden waarbij vanuit de verschillende afdelingen, zoals vastgoed, wegbeheer, verkeer, etc, medewerkers aanwezig zijn. Hierbij gaan we kijken…