23 maart 60 plus paasviering
Op donderdagmiddag 23 maart is er onze Paasviering in de Hoogt. Met een mooie liturgie leven we toe naar Pasen. Ds. van de Pol leest en overdenkt met ons een aantal gedeelten uit het Marcus Evangelie. Daarnaast is er veel ruimte voor liederen, welke begeleid worden door Adriaan van Wijk op het orgel. Na de…










